Unboxing – Celebrate Books Escaping Reality

Afgelopen zaterdag had ik de postbode net gemist (AAAARRHHHGG!) dus ik moest wachten tot vandaag voordat ik de Celebrate Books box: Escaping Reality kon uitpakken.

Maar eindelijk ging de bel vandaag en ik was zo blij als een kind! Ik had me heel erg verheugd op deze box. Ik heb me deze keer ook niet bezig gehouden met het raden welk boek er in de box zou zitten (wat ik normaal gesproken wel doe) dus was ook blij verrast met de titel die in de box zat!

Maar goed. Laten  we uitpakken!

Foto 13-11-17 13 21 02

De Reading Journal van Young and Awesome Books! Deze had ik nog niet! Ik heb wel al de reading journal van Blossom Books, maar daar doe ik helaas niets meer mee… Na verloop van tijd vergeet ik die dingen altijd en kom ik na 5 boeken er achter dat ik al even niets meer heb ingevuld. Oeps. Ik bewaar deze wel.

Foto 13-11-17 13 21 25

Toen kwam deze mok voorbij. YES!  Ik vind zulke mokken altijd zo gaaf. Mijn vriend zei al: alweer een boekige mok? Ja, en hij is super leuk en gemaakt door Anouk van Another view.

Deze twee toffe magneetjes zaten ook in de box. Die plakte ik meteen op de koelkast, haha! Er zat ook nog een toffe kaart in met ‘books to read’, een boekenlegger van het boek S.T.A.G.S en een boekenlegger met een illustratie van Celaena van De Glazen Troon serie.

foto-13-11-17-13-22-47.jpg

Bij deze goodie stond ik toch echt even heel hard te springen. Een mega vette illustratie van the high lord himself: Rhysand, op een tegeltje! OHHHHH MYYYY!

Ik was ontzettend benieuwd naar welk boek er in zou zitten. En…..

Foto 13-11-17 13 25 24

Het was Library Kiss van Kasie West. Super tof! Met een gesigneerde quote kaart en een brief van Kasie. Zó leuk!

Deze box viel totaal niet tegen. Ik ben er juist ontzettend blij mee! De goodies waren echt leuk en bijzonder. Ook al was het niet veel, maar zo een tegel en een mok is altijd ontzettend leuk om te krijgen en zijn ook van waarde. Kwantiteit gaat niet altijd voor kwaliteit!

Liefs,
Kelly

 

2 gedachtes over “Unboxing – Celebrate Books Escaping Reality

Geef een reactie

