Celebrate Books – Starcrossed Lovers

Nadat ik even geen CB box meer had besteld, trok de Starcrosses Lovers box toch mijn aandacht. Ik bestelde hem.

En vandaag kwam hij binnen.

Ik ben natuurlijk voor jullie (ahum) meteen begonnen met uitpakken…. En ik moet zeggenย  deze box was best wel een feestje!

Foto 03-08-17 12 38 48Foto 03-08-17 12 39 13

Als eerste vond ik dit leuke zakje…. WAUW! De magneet en boekenlegger trokken meteen mijn aandacht. De Boekenlegger is gemaakt door Craving Pages en de geweldige magneet met Rhys en Feyre door Cccrystalclear!

Daarna vond ik een tof notitieboekje. Deze is ontworpen door Emmy van Zon en Maan.

Foto 03-08-17 12 39 45

 

 

 

 

 

 

 

Na even verder te hebben gegrabbeld vond ik iets wat ik al heel lang wilde (!!!!!!!!)

Foto 03-08-17 12 40 51

Boekige parfum in het thema van Harteloos, passend bij Jest! Dit is exclusief gemaakt door Behind the pages. I am soooo in love!

Natuurlijk zitten er ook altijd toffe boekenleggers en kaarten bij. Die van Illuminae is door CB zelf ontworpen!

Foto 03-08-17 12 42 01

Dan is het natuurlijk tijd voor het boek en de quote kaart. En het is….

Foto 03-08-17 12 43 48

Stilte van Mia Sheridan! Ik ben ontzettend benieuwd naar dit boek. De quotekaart is natuurlijk weer schitterend. Een heerlijke NA voor deze (een beetje druilerige) zomer.

Deze box vond ik heel erg tof. Er zaten exclusieve goodies in, geen goodies uit eerdere boxen en niet zo veel ‘papier’. Ik had al gegokt dat dit boek er in zou zitten, dus ik ben helemaal blij!

Wat vond jij van deze box?

Liefs,
Kelly

2 gedachtes over “Celebrate Books – Starcrossed Lovers

Geef een reactie

