Freaky Friday – New home!

Het ging ineens heel snel. 23 mei had ik een bezichtiging voor een huisje en 24 mei had ik de sleutels. Ineens moest alles ingepakt worden en zou ik mijn studentenhuis waar ik vier jaar heb gewoond uitzwaaien.

Ik keek er zo naar uit!

Maar toch voelt het raar. Ik heb daar toch best een hele tijd gewoond! Er moest natuurlijk van alles gebeuren in het nieuwe huis. Schilderen, vloeren leggen. Je moet ineens een wasmachine kopen en genoeg lampen hebben voor in huis. Met een klein budget is het me toch allemaal gelukt en het begint nu allemaal langzaam vorm te krijgen. Er is alleen één ding dat niet echt mee werkt. Mijn hoog sensitiviteit.

Veranderingen zijn verschrikkelijk voor me. Verhuizen op zich is al niet leuk (want veel werk en stress) maar ik begon ook nog eens met mijn nieuwe baan. Het is allemaal super leuk en positief eigenlijk, maar ik liep een beetje vast.

Ik had geen tijd om te lezen of om te bloggen. Elke dag stond in het teken van verhuizen, klussen en dozen uitpakken. Ik kon alleen nog maar denken in verf, laminaat en dozen. Sommige dagen moest ik ook werken dus dat betekende klussen werken klussen slapen klussen werken klussen slapen… Ik kwam niet toe aan rust. Nu begint het huis langzaam vorm te krijgen en staat het langzaam allemaal zoals we het in gedachten hadden. Voor we dit hadden bereikt hebben we het huis 20x omgegooid ofzo.

Dit huis voelt nog niet als thuis. Dit komt uiteindelijk wel, het duurt alleen altijd even bij mij. Maar goed, ik ga hier niet zitten sikkeneuren! Er zijn ook voordelen aan verhuizen van een studentenkamer naar een eigen plekje!
– Ik heb mijn eigen keukenkastjes
– Genoeg ruimte voor mijn boeken
– Ik kan alles inrichten zoals ik het leuk vind
– Ik kan eindelijk op een fijne manier bezoek ontvangen
– En mijn verjaardag vieren!
– Vriendinnen kunnen blijven slapen
– Ik leef niet meer in anders mans troep
– En herrie
– Ik kan naakt van de douche naar mijn slaapkamer lopen

Genoeg pluspunten toch?

Bovendien heb ik nu ruimte voor een prachtige boekenmuur. Mijn boekenkasten mogen lekker in de woonkamer staan (al vindt vriendjelief dat twee kasten genoeg zijn. NOPE!) en heb ik een heerlijke grote bank waar allemaal mooie (boekige) kussens op kunnen. Ik heb ook nog een heleboel prints en quote kaarten en andere posters liggen die ik allemaal leuk wil gaan inlijsten en door het HELE huis ga ophangen. Ik heb geen uit de hand gelopen hobby hoor.

Dus, dit was even een update rondom het leven van moi. Het is daarom ook wat rustiger geweest op de blog, want Manon moest het even in haar eentje doen. Maar we komen langzaam weer op volle sterkte terug! Zodra alles af is, zal ik even een update plaatsen met foto’s 🙂

Liefs,
Kelly

 

Geef een reactie

