Winactie – toffe goodiebag van Youngandawesome books, mét een handtekening van…?

Samen met Thunderstuckbooks hebben we aangekondigd dat er een toffe winactie online zou komen, die mogelijk gemaakt wordt door Youngandawesomebooks, en waar Krystal Sutherland (schrijfster van Sterrenstof) ook iets mee te maken heeft. We laten jullie niet langer in spanning wachten, want vanaf vandaag maken jullie kans om iets heel tofs te winnen…

En dat is :

Een gave linnen tas van de nieuwe uitgeverij van Youngandawesomebooks, met de leuke bijpassende pen en de super toffe sokken!

Maar wat heeft Krystal Sutherland er dan mee te maken? Nou, op het Event waar wij haar hebben ontmoet, heeft ze speciaal voor jullie, onze volgers een toffe kaart gesigneerd. En deze zit ook natuurlijk ook in het prijzenpakket!

IMG_20161114_151924.jpg

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Like onze Facebook pagina
  • Deel de post
  • Vertel in een reactie hier onder wat jij vindt dat ware liefde is!

De winnaar wordt maandag 12 december bekend gemaakt.

Thunderstuckbooks heeft dezelfde winactie online staan, dus doe ook daar mee voor dubbel zoveel kans!

Succes allemaal!

28 gedachtes over “Winactie – toffe goodiebag van Youngandawesome books, mét een handtekening van…?

  1. Sanne de Waard zegt:

    Ware liefde is niet definieerbaar. Je voelt het, een gat in je hart als je niet bij diegene kan zijn. Compleet verloren als je bij diegene bent. Ontembaar verlangen, het is voor iedereen anders.

    Like

  2. Daniela schreurs zegt:

    Mijn ware liefde is niet mijn eigen liefde leven. Maar ze is wel mijn ware liefde ze betekend alles voor me. Want ware liefde kan je op allerlei manieren bekijken.

    Ware liefde is als je er altijd voor diegene bent. Mijn ware liefde is mijn moeder Alie te Kampe ze is er dag en nacht voor me. En ik voor haar’ ben haar mantelzorger maar bovendien haar dochter maar ook haar grote vriendin en zij ook van mij. Ware liefde’ betekend je hoef niks te zeggen want je begrijp elkaar met 1 knikje 1 letter’ maar het mooiste is je hart groeit iedere dag als je elkaar helpt en geniet van de momenten wat je samen bent. En onze ware liefde zijn onze honden.
    Ware liefde voelt als een zonnestraal in huis’ en samen laten we ons huisje stralen. Dat is voor ons ware liefde.
    Dus zou voor me moeder mee doen aan deze actie!

    Like

  3. Tim zegt:

    Ik vind eigenlijk niks van ware liefde. Volgens mij kan je daar geen definitie aan geven, hoe hard je ook probeert. Je moet dat gewoon ervaren, en als ware liefde er is, dan weet je het dan wel.

    Like

  4. Renée Verreydt zegt:

    Voor mij is ware liefde meer dan enkel passie of verlangen. Voor mij is ware liefde iemand vinden waar je niet zonder kan en waar je met oud kan worden. Ware liefde is mooi en puur en enorm zeldzaam, het komt uit de kleinste hoeken om je te verrassen 😉 ware liefde is iets dat wanneer je het vind kan je niet meer zonder!

    Like

  5. Lisa zegt:

    Ik vind (en ervaar) dat ware liefde het constant naar diegene verlangen en nooit meer zonder willen en kúnnen. Iemand de je volledig begrijpt, steunt, die jou compleet maakt. Het missende puzzelstukje in jouw hart.
    Ware liefde wordt met de tijd alleen maar sterker en sterker, er komt nooit (echt nóóit) een einde aan. Het is gewoon dát gevoel, dat niemand begrijpt maar voor jou alles is wat je nodig hebt. ❤

    Like

  6. saartje Ndangi zegt:

    Wat een leuke actie ik doe dan ook graag mee.
    Voor mij is ware liefde zeldzaam en zij die ze vinden mogen zich gelukkig prijzen het perfect elkaar aanvullen,niet gaan lopen op moeilijke momenten maar net dan samen vechten, het gevoel hebben dat alle lucht in je longen verdwijnt als je nog maar denkt aan je partner verliezen, soulmates zijn, mijn man is ook men beste vriend die me steunt en beschermt bij hem voel ik me veilig en geborgen al deze dingen zijn voor mij ware liefde ❤️

    Like

  7. Saskia zegt:

    Ware liefde is altijd naar elkaar willen luisteren. Een soort magneet in elkaar voelen die je naar de ander toe trekt. Het gevoel van thuis zijn als je samen bent. De andere maakt dat je jezelf compleet voelt.

    Like

  8. Janita zegt:

    Ware liefde is voor elkaar door het vuur willen gaan, elkaar accepteren zoals je bent en het beste in elkaar naar boven halen. Verschillend, maar samen een geheel.

    Like

  9. nakita's first library zegt:

    echte liefde is dat je op elkaar kan bouwen. Je houd van elkaar en wil ieder moment bij elkaar zijn. Soms ben je elkaar zat maar toch doet het pijn als diegene niet bij je is….
    dat gevoel ervaar ik nu en soms is dat echt hartbreaking. Je wilt gewoon samen zijn maar dat gaat niet altijd zeker niet als je nog niet op jezelf woont ♡

    Echte liefde is soms wat je nodig hebt!

    Like

  10. books1488Shania zegt:

    Ik vindt dat ware liefde is dat je alles voor degenen zou willen doen. Altijd bij hem willen zijn. Dat elke keer dat je hem ziet je weer vlinders in je buik krijgen en je hart een slag over slaat. Niet aan een toekomst zonder hem kunnen denken. En samen compleet zijn.
    Ik hoop dat ik dat ooit vind.

    Like

Geef een reactie

