Shoplog – Harry Potter bij de Primark!

img_20161110_183034

Gisteren (donderdag 10 november) hadden Manon en ik afgesproken met vriendin Anoushka en vriendin blogger Dominique om eens te gaan shoppen bij de Primark in Eindhoven. We hadden hele gave dingen voorbij zien komen op de Facebook pagina Young Adults boeken en series dat we het eens met eigen ogen wilden zien.

Natuurlijk snuffelden we ook even tussen alle kleding, maar we hadden een duidelijke missie – Harry Potter items vinden! Normaal gesproken hangt een deel ervan al op de begane grond, maar deze keer niet. Nu hingen er (hele toffe maar ook wat gekke) kerstitems. Denk aan foute kersttruien, grappige jurkjes en zingende mutsen (ja echt).

We gingen snel door naar de eerste verdieping, en daar hebben ze rechts achter in een hoekje met Disney producten. Daar waren ook de Harry Potter items te vinden! Hier hingen toffe shirts met tektsen als ‘After all this time. Always’, ‘Fantastic beasts’ en ‘H. Potter, Gryffindor team coach’. Er waren ook Quidditch vesten te vinden. Deze waren blauw met een rosΓ© opdruk en de standaard Hogwarts truien en shirts. We hadden ook nog gave schoenen gespot. Deze waren grijs met rode Hogwarts logo’s en een rode veter. Alle items waren tussen de 11 en 18 euro.

De shirts vonden we wel gaaf, maarja, weer net too much om gewoon naar werk of school te dragen. We gingen snel door naar benedenverdieping, waar de woonaccessoires etc. te vinden zijn.

We stapten de lift uit en stuitten meteen op kerstballen. Er waren doosjes met vier ballen met de opdruk van de Huizen van Hogwarts, maar ook een glazen kerstbal met het Hogwarts logo en leuke glitters van binnen. Deze zaten rond de prijs van vier euro. Ook lag er een leuk schilderijtje. Het was een lijst die diepte heeft, met een leuke quote in Harry Potter stijl.
Sokken. Sokken sokken sokken. Ze hadden sokken van Fantatic Beasts, de Huizen van Hogwarts, lange sokken, enkel sokken, sneaker sokken en fluffy sokken. Je kon het zo gek niet bedenken.

Manon en ik gingen op jacht voor de fleecedeken waar het Hogwarts logo op staat, die ik meteen in mijn mandje gooide voor 13 euro. Al snel kwamen we ook de kussens tegen, wederom bedrukt met de logo’s en kleuren van de Huizen of gewoon het Hogwarts logo. Er waren verschillende soorten pyjama’s en pyjama pakketten en onesies van Harry Potter te vinden (helaas allemaal grote maten, dus ik heb ze moeten laten liggen). Het dekbed en het ‘wegisweg wijzer’ bord (waar Diagon Alley etc. op staat aangegeven) hebben we helaas niet gespot.

Uiteindelijk hebben we niet zo heel veel meegenomen want 1. we wilden eigenlijk alles wel meenemen, maar soms moet je helaas keuzes maken en 2. een aantal dingen die we graag wilden hadden ze niet meer in onze maat, of was net een beetje too much.

Maar, wat hebben we dan wel mee genomen?

Kelly:

img_20161110_183250

Er waren zo veel soorten sokken, gemiddeld 3,50 euro per pakje, dus ik moest van mezelf een keuze maken. Ik draag vooral enkelsokken, dus heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen. De fleecedeken wilde ik echt HEEL graag. Ik heb ook nog een doosje toffe Alice in Wonderland magneetjes meegenomen voor vier euro (aan Disney spullen was namelijk ook geen gebrek!).

Manon:

IMG-20161110-WA0022.jpeg

Net als Kelly heb ik ook een aantal keuzes moeten maken. Sommigen items, zoals de kerstballen, vond ik gewoon niet zo mooi. De shirts, truien en schoenen vond ik net iets too much en bovendien heb ik al een HP shirt. Het deken dat Kelly heeft gekocht wilde ik eigenlijk ook maar ik heb stiekem al te veel dekentjes. Tijdens de jacht vonden we inderdaad Alice in Wonderland magneten en die vond ik zo cool dat ik ze ook heb meegenomen! Ik ben namelijk mega Alice fan!

Verder heb ik ook sokken gekocht. De sneakersokken vind ik sowieso heel erg fijn en ik heb er al best veel van, je ziet ze namelijk niet in All Stars! Nu hadden ze ook in HP versie dus die MOEST ik hebben! Toen zag ik dat ze ook Fantastic Beasts and where to find them sokken hadden. HEBBEN! Verder heb ik nog een hele coole deurhanger meegenomen Γ‘ 3 euro! De kussens die ze hadden vond ik minder tof dan het kussen die ik al heb dus die heb ook laten liggen. Wist je namelijk dat je op Aliexpress voor erg weinig geld super leuke kussenslopen kunt scoren? Ik heb het logo van de Deathly Hallows op een kussen en “We’re all mad here” met de grijns van de Chesire cat.

Zo, dit was onze buit. Hebben jullie al eens gekeken bij de Primark en wat hebben jullie allemaal gevonden?

Have a nice friday!
Liefs,
Manon & Kelly
4 gedachtes over “Shoplog – Harry Potter bij de Primark!

Geef een reactie

