September Bookhaul

Het is oktober! Aan het begin van de maand kijk ik graag terug naar de boeken die ik die maand heb gescoord en ik moet zeggen… September was een goede maand! Ik heb echt idioot veel boeken gescoord, ondanks de book-buying ban…

Ik had in augustus al The Art of Being Normal – Lisa Williamson besteld, en die kwam begin september binnen! Ik twijfel nu wel of ik hem meetel, vandaar dat hij niet op de foto staat.

Vurig – Jennifer L. Armentrout

Gewonnen bij Zomer & Keunig. Super leuk! Je moest een perfecte zomeravond beschrijven en blijkbaar was mijn beschrijving raak! Ik vond het al een goed begin van de maand! Ik heb nog nooit iets van haar gelezen en er wordt altijd zo enthousiast over haar boeken verteld dat ik erg benieuwd ben naar dit boek!

Wat jij niet ziet – Eric Lindstrom

Samen met een aantal anderen gelukkigen ben ik uitgekozen voor de leesclub van dit boek via Hebban. Inmiddels heb ik het boek uit en kun je HIER de review lezen!

De Graces – Laure Eve

Wat leuk! Weer een gewonnen boek! Dit keer De Graces, bij de 7days reading challenge op Hebban. Hij is inmiddels ook gesigneerd!!!!^^ Kan niet wachten tot ik m kan lezen!

De 100 – Kass Morgan

Kelly is groot fan en toen ze op Yalbal was moest ik dus ook gewoon een gesigneerd exemplaar hebben. En hij was maar 10 euro, score!

Holding up the Universe – Jennifer Niven

Ha! Dit was echt leuk. Er stond op Yalbal een grabbelton waar je allemaal leuke dingen uit kon grabbelen voor 2,50. Kelly en ik waren volgens mij een van de eerste die hierachter kwamen en hebben allemaal leuke dingen gescoord! Waarvan Holding up the Universe dus een van de prijzen was. Nou betwijfel ik of ik deze daadwerkelijk gekocht of gewonnen heb, ik zeg een mix ervan!

We zijn allemaal moleculen – Susin Nielsen

Boy 21 – Matthew Quick

Liefde kan mislukken – Matthew Quick

Bij de rondleiding van Lemniscaat hebben we een paar mooie boeken gekregen. We zijn allemaal moleculen en 2 boeken van Matthew Quick! Zijn we niet ontzettend verwend daar?! EN een meet and greet met Lisa Williamson EN een rondleiding op de uitgeverij EN 3 fantastische boeken! Lees HIER het verslag van de tour!

Nerve – Jeanne Ryan

Ik was ook nog naar Hapjes en Sapjes met YA auteurs in Haarlem geweest. Daar heb ik Jenny Han ontmoet en mijn boeken laten signeren EN er was een (erg goedgevulde) goodiebag! Met Nerve erin! Heb ik nou toch ook een extra goodiebag voor Kelly kunnen scoren? O YEAH! Graag gedaan chick!

Iron King – Julie Kagawa

Miss Kagawa signeerde afgelopen weekend in Nijmegen, mijn thuisbasis (naast Den Bosch). Wat een lieve vrouw! Hoewel ik nog nooit een boek van haar heb gelezen kon ik nog best goed met haar praten over de liefde voor boeken! Daardoor moest ik natuurlijk wel een van haar boeken gaan lezen, begrijpelijk!

Wither – Lauren Destefano

Kelly is voor mij natuurlijk een van de beste bronnen om na te gaan of ik een boek moet lezen of niet. Deze MOEST ik lezen! Nou kwam ik ‘m in perfecte staat 2e hands tegen en heb ik hem eindelijk meegenomen! Ook heeel benieuwd naar deze serie!

IMG_20161003_113957.jpg

Hebben jullie het bij kunnen houden? Dit waren namelijk echt belachelijk veel boeken, zelfs voor mijn doen! En dat terwijl ik helemaal geen boeken wilde kopen! Nou heb ik er 2 gekocht om te laten signeren (dat mag van mezelf) en een 2e hands… Valt best mee toch?

En wat raden jullie aan om het eerst te gaan lezen? Want wauw die stapel is groot en ik kan wel wat advies gebruiken! Thanks!

Door: Manon Huisert
Geef een reactie

