Unboxing: Celebratebooks Box Literatour Special

dsc_0088

Beter laat dan nooit: ik ga vandaag op vakantie dus ik had de box uitgepakt en mocht andere koffers weer gaan inpakken. Nu is het wachten tot we vertrekken, dus kan ik EINDELIJK aan jullie vertellen wat er in de box zat, en wat ik ervan vond.

Ik open het envelopje en dit is het eerste dat eruit valt: twee geluksarmbandjes, confetti en een speldje. Manon, die confetti is iets voor jou!

DSC_0092 (1).JPG

Vervolgens kom ik deze potloden tegen. Oké, tof!

Dan zitten er nog deze twee kaartjes bij, twee ballonnen met de tekst: Sorry i blew it en Thank you, here is a bag with my smelly breath. Ook nog een strijkplaatje met RAKtivist. Het is me nog even onduidelijk…

DSC_0094.JPG

Als laatste dan dit boek. Het is een boek vol met ‘Random Acts of Kindness’. RAK dus. Nu snap ik ook waar RAKtivist voor staat.

Het was een leuke special, ik had alleen zoiets als dit niet verwacht. Ik zal denk ik wel iets met het boek gaan doen, maar het is iets wat je maar net moet liggen. De goodies waren oké, wel origineel! Ik ga na mijn vakantie eens kijken wat ik met de RAK opdrachten in het boek kan doen!

Hebben jullie deze box besteld? Wat vonden jullie hiervan? Ik kijk in ieder geval uit naar de oktober box ‘All the Feels’!

Heel veel liefs,
Kelly
Geef een reactie

