Hoe bescherm jij je boeken in je tas?

Zoals velen neem ik altijd een boek mee onderweg, vooral toen ik nog aan het studeren was. Maar ook nu ik naar mijn vriendinnen ga met het OV zit er een boek in mijn tas. Er is echter één probleem: je mooie pareltje beschadigd zo snel in een tas! Er zijn mensen die krasjes, kreukels en ezelsoren niet erg vinden.

belle.jpg

Ik dus wel. Ik word gillend gek als er een vouw in mijn boek zit. Ik ben dan ook heel erg creatief geweest in het meenemen van mijn boeken. Ik zal eens wat voorbeelden geven:

  1. Ik begon met een handdoekje goed om mijn boek heen wikkelen. Echter schudde het handdoekje wel eens van mijn boek af tijdens het lopen en was het niet echt eten- en waterproof.
  2. Toen liep ik door de supermarkt en zag van die grote shoppers liggen, maar dan in het klein. Er paste precies een boek in! Alleen kregen mijn boeken door het stugge plastic kapotte hoekjes en vouwtjes. Oke, next.
  3. Ja ja, toen kwam ik op het geweldige idee om mijn boeken in een laptop hoesje te doen! Het is van zacht materiaal, redelijk eten- en waterproof én mijn boeken kregen geen hoekjes. Jeey!(Kijk eens bij de Action, Xenos etc. daar hebben ze leuke hoesjes voor weinig!)
  4. Tot ik op een dag met vriendjelief in Maastricht was en nátuurlijk daar naar Polaris ging (geweldigmooieboekhandel!) en daar zag ik de

meest

schattige

tasjes

hangen.

IMG_20160819_180440.jpg

Kijk dan, zo leuk, zo lief, ik was meteen verkocht. Natuurlijk had ik er ook meteen een voor Manon meegenomen en ander (boeken)vriendinnetje Anoushka. Er zijn verschillende prints te koop. Je vindt ze in de grotere boekhandels zoals van Piere in Eindhoven en ze zijn hier online te shoppen!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren! Hoe beschermen jullie je boekjes?

Liefs,
Kelly

Een gedachte over “Hoe bescherm jij je boeken in je tas?

Geef een reactie

