Freaky Friday #7

textgram_1472764708

Deze week heb ik niet echt iets te melden. Ik zit veel thuis vanwege mijn gekneusde knie en Manon is nog op vakantie (dus die leuke verhalen zullen volgende week wel komen). Máár het is vrijdag en dat houd in dat er een Freaky Friday geschreven moet worden. En ik moet jullie blijven entertainen natuurlijk. Ik heb wel een klein kort verhaaltje wat ik jullie kan vertellen uit mijn huidige redelijk saaie leventje.

Ik heb mijn eerste eigen autootje gekocht!

Ja ja, ik ga vanaf september aan de slag in de zorg als cliëntbegeleider maar tevens ook als flexmedewerker, dus om flexibel te zijn is een auto wel makkelijk.
Mijn vriend ging al snel dapper zoeken en we kwamen allerlei verschillende auto’s tegen. Hij wilde graag dat ik een Volkswagen Polo of Golf zou kopen. Tegelijkertijd was hij me ook een Fiat Panda, Punto of Opel Corsa aan het aansmeren. Allemaal super leuke autootjes maar het was het steeds net niet. Ik had steeds wel een reden om een auto niet te kopen. Of een rare (lelijke) kleur, te veel kilometers of hij was gewoon te duur.

Uiteindelijk kwamen we een heel schattig autootje tegen. Ik was meteen verliefd. Hij was klein, was een vijfdeurs auto, goedkoop én had weinig kilometers.

Oh, en nog iets…

IMG-20160815-WA0010.jpg

…. hij is appeltjesgroen!

Is hij niet schattig? Ik ben er helemaal blij mee (mijn vriend vond de kleur weer wat minder, haha). Hij rijdt heerlijk, mijn vriendinnen kunnen lekker mee de auto in om kringloopwinkels af te gaan (jeeeeeey!) en lekker te gaan shoppen, uit eten, noem maar op. Nu hoef ik niet meer steeds mijn vriendje lief aan te kijken als ik ergens heen wil of hem lastig te vallen om voor het werk nog even boodschappen te doen. Wat een vrijheid!

Verder heb ik niet echt plannen voor de rest van de week. Ik hoor of zie vanzelf wel vriendinnen die een keer aan komen waaien en me even het huis uit trekken. Misschien ga ik morgen met een vriendin mee naar Zeeland, naar het Mosselfeest. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd.

Wat gaan jullie doen?

Fijn weekend!

Liefs,
Kelly

 

Geef een reactie

