Music and books: Beth Crowley

 

(Bron)

Ken je dat gevoel van herkenning als je een nummer tegen komt wat precies aansluit bij je gevoel? Of dat je bij bepaalde nummers denkt: HEE! Lean on van Major Lazor past echt bij Divergent! Ik heb dan iets heel tofs. Echt iets heel tofs, stiekem hoop ik ook dat jullie haar kennen.

Beth Crowley is een jonge dame uit de VS, verslaafd aan boeken, met een geweldige stem, een keyboard en een gave om boeken naar liedjes te vertalen.

Zo heeft ze liedjes geschreven die geinspireerd zijn door o.a. de boeken van Harry Potter, The hungergames en Divergent. Ik vind dat ze het ontzettend tof doet, ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie de verhalen herkennen.

Meer ga ik er niet over zeggen, hier onder vindt je de links naar de nummers!

 

Enjoy!

Liefs,
Kelly

 

 

Geef een reactie

