Blossombooks Bookstagram challange: wrap up week 1.

BlossomBooks_beige2.jpg

Een bookstagram. Iets wat ik ontzettend graag zou willen doen met mijn instagram account, maar waar ik helaas niet genoeg tijd voor heb. Ik maak graag mooie foto’s voor de blog, deze zet ik nu ook regelmatig op mijn instagram. Toch wil ik er graag meer mee doen. Blossombooks heeft deze maand augustus dan ook iets tofs in het leven geroepen: de #bbbookstagram challange. Blossombooks heeft een lijstje samengesteld zodat je iedere dag van de maand augustus een toffe bookstagram foto online kan zetten!

Ik volg verschillende bookstagram accounts en ik haal ook vaak daar mijn inspiratie voor de foto’s van de blog. Nu met deze challenge van Blossombooks wordt het me eigenlijk nog makkelijker gemaakt. Zij hebben voor elke dag in de maand augustus een thema vastgelegd voor je foto. Mocht je een dag geen tijd hebben, geen probleem. Je mag de gemiste dagen gewoon inhalen!

BBBookstagramchallenge_zwembad.jpg

Ik heb hier dus ook fanatiek aan meegedaan en ik vind het hartstikke leuk om te doen! Bedenken welk boek je op de foto gaat zetten, welke achtergrond, welke attributen zet ik erbij. En dan natuurlijk nog een toffe filter kiezen. Vandaag laat ik dan ook een wrap up zien van mijn foto’s van deze week!

 

Natuurlijk zet Blossombooks er een toffe beloning tegenover… Zorg dat je zo veel mogelijk challenges vervult, Blossom Books verloot namelijk tegoedbonnen van €25,- voor de twee Proud Bookjunkies die alle challenges hebben volbracht, en één tegoedbon van €25,- voor de mooiste foto. Dus: twijfel niet en doe mee! Het is hartstikke leuk om op deze manier met mijn boeken bezig te zijn.

Fijne zondag!

Liefs,
Kelly
Geef een reactie

