Beautiful Bought Books; book haul #July 2016

In dit topic vertellen we aan het einde van elke maand welke mooie boekjes we hebben gekocht en showen wij ze ook graag aan jullie (sommige boeken hebben ook zulke mooie covers!). Dit is nummer 1: July 2016.

De maand juli is alweer voorbij en we gaan eens kijken wat de schade is:

IMG_20160802_201013

9 prachtige schatjes bij elkaar! The finisher en the Tudors scoorde ik vandaag bij de kringloopwinkel.

Reboot had ik als tip gekregen bij de boekhandel, en daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar (deze staat ook op mijn TBR-list).

Did I mention I love you, Legend en Rebel in de woestijn heb ik van boekenkraam.nl afgeplukt. Man wat was ik vrolijk toen ik ze er tussen zag staan!

Erfgenaam van vuur van Sarah J. Mas heb ik laatst samen met Manon geshopt, en finale heb ik begin juli gekocht om de geweldige saga tot een einde te brengen (huilhuil).

Maar dan komt mijn pronkstuk van deze maand. Een Engelse titel, in het Duits vertaald en niet te verkrijgen in het Nederlands: These broken stars. Kijk dan naar die cover! Kijk!

IMG_20160730_171413

Ik ben verliefd.

Met welke boeken zijn jullie bekend en zouden jullie mijn aanraden?

Liefs,
Kelly
Geef een reactie

