Picture Perfect Pins #1

Hallo allemaal!

Jullie zullen vast wel bekend zijn met Pinterest. En wij zijn fan van Pinterest. Je kan er gewoon alles op vinden. Van mooie boeken tot boekenkasten, van interieur- en fashion ideeën tot gave tattoo’s. Vandaar dat we deze rubriek tot leven hebben geroepen, zodat we jullie onze meest awesome pins kunnen showen!

Ik kijk dus regelmatig eens op Pinterest, om te kijken wat er zoal gedaan wordt met boeken. Mooi in een kast gezet of juist op creatieve wijze gebruikt? Dit zijn de meest (random) Picture Perfect Pins die ik vandaag tegen kwam!

  1. Beauty and the bookcase

1
(Bron: Issuu)

Deze boekenkast is wel een beetje á la Belle en het Beest. Ik vind zulke kasten zo gaaf! Ik zou hem alleen wat minder chaotisch inrichten. Als ik deze kast met mijn boeken in zou kunnen richten en aanvullen tot ik de perfecte kast heb… Booknerdgoals!

  1. A book to remember

2
(Bron: Buzzfeed)

Deze had ik moeten hebben toen ik nog aan het studeren was! Wat cute, een USB in de vorm van een boek.

  1. The perfect book-nook

3
(Bron: Buzzfeed)

Als ik iets moest kiezen om mijn leeshoekje van te maken, dan zou dit het zijn. Een prachtig zacht leeshoekje met al je favoriete boeken om je heen (en een Harry Potter feeling, zo onder de trap).

  1. Tussendoortje

4
(Bron: Stylist Magazine)

Wie wil er een lekker koekje bij de koffie of thee?

  1. Do it yourshelf

5
(Bron: taramichelleinteriors.ca )

Ik heb een beetje een aparte smaak qua interieur, denk ik. Ik vind dit soort kasten namelijk helemaal geweldig. Mijn vriend snapt het niet zo en die ziet liever een normale kast in de kamer staan… Maar misschien krijg ik hem ooit nog wel zo ver om samen zo een kast te maken. Maar dan wel met white- of greywash….

  1. Bookeratoin

67
(Bron: Decocrush)                    (Bron: laurenconrad.com)

Een idee om eens op rommelmarkten en kringloopwinkels naar boeken met mooie covers en ruggen te kijken om ze op deze manier in je huis als decoratie te gebruiken… Staat op mijn lijstje voor als ik een nieuwe huisje heb!

  1. It’s book o’ clock!

8
(Bron: Bloglovin’)

Deze samenstelling van boeken vind ik niet zo goed bij elkaar passen, maar het is wel een ontzettend leuk idee! Alleen een beetje zonde van de boeken…

  1. Taste the rainbow

9
(bron: Tidbits & Twine)

Het is dat ik zo een nerd ben dat ik al mijn series en schrijvers bij elkaar zet, maar anders had ik mijn boekenplanken ook heel graag op kleur gesorteerd. Ik word hier in ieder geval blij van!

  1. The unbreakable vow

10
(Bron: Imgur)

Als mijn vriend op deze manier ooit een aanzoek zou doen …. WAUW! Wat schattig! (Ik ben normaal geen voorstander van boeken kapot maken, maar hier zou ik wel een uitzondering voor maken!)

10: Indian Style

11

Hier heb ik even vals gespeeld… Deze foto staat ook op Pinterest maar is door mij gemaakt! Ik ben vorig jaar in India geweest, en dit was dus een van de boekenwinkels die zij daar hadden. Er lagen ook redelijk wat YA boeken tussen, het was alleen wel even zoeken haha.

Nou, dit waren de 10 meest leuke random boekenpins die ik op Pinterest ben tegen gekomen. Iedere Picture Perfect Pins post zal een bepaald thema hebben, dus het is voor de volgende keer weer een verassing wat we vinden op Pinterest!

Liefs, Kelly

Geef een reactie

